ofircomputers

מדריך בניית דף נחיתה בפייסבוק בחינם

כל כך הרבה זמן ואנרגיה נכנסים ליצירת קמפיינים פרסומיים חזקים ומחשבים היטב. אתה בודק את הפריטים החזותיים,את העותק, את הקהל, את ההצעות. אבל יצירת מודעות היא רק חלק אחד מההצלחה; אתה גם צריך לתעדף יצירת דף נחיתה בפייסבוק.

מה שקורה לאחר שמשתמש לוחץ על המודעה שלך חשוב בדיוק כמו – אם לא יותר – מהמודעה עצמה, כי זה מה שעלול לגרום לכישלון של הצלחה בהנעת המרה לאחר הקליק. בפוסט זה, אנחנו הולכים לבחון מקרוב מדוע דפי נחיתה בפייסבוק כל כך חשובים, איך ליצור אותם, ואת הטיפים והדוגמאות הטובים ביותר כדי לתת לך קצת השראה.

מהו דף נחיתה בפייסבוק?

דף נחיתה בפייסבוק הוא דף האתר שבו משתמשים נוחתים לאחר לחיצה על המודעה שלך. כאן הם יכולים לנקוט בפעולה שמיטבת עבורה, בין אם מדובר בהורדת משאב, להירשם לאירוע, להציג (ולרכוש באופן אידיאלי) מוצר, לקבל מידע נוסף על העסק או ההצעה שלך ועוד.

מדוע דף הנחיתה שלך בפייסבוק חשוב?

מפרסמים רבים מתמקדים כמעט אך ורק במודעה עצמה בעת יצירת קמפיינים של מודעות בפייסבוק. אם קמפיין מניע מספר רב של קליקים אך לא ממיר, הם מניחים שמשהו לא בסדר במודעה עצמה.

הם חוששים כי העותק אינו מסביר את ההצעה כראוי, או שאולי הם פילוח הקהל הלא נכון.

אמנם זה תמיד אפשרי, אם אתה מקבל שיעורי מעורבות ו- CTR הגונים או אפילו חזקים במודעות שלך אבל הורדות בדף הנחיתה, חשוב לקחת בחשבון שזה דף הנחיתה שהוא הבעיה ולא מושך את משקלו.

אם יש לך מודעה חזקה אבל דף נחיתה חלש, יש סיכוי טוב שתאבד הרבה מכירות פוטנציאליות שיכולת לקבל אחרת. זה בזבוז של הוצאות המודעות שלך וזה עולה לכם לקוחות.

מודעה מוגבלת בשטח, והמטרה היא באמת ללכוד את העניין והכוונה של המשתמשים ולדחוף אותם לשלב הבא; זה השלב הבא.

אחרי הכל, דף הנחיתה שלך בפייסבוק הוא שיסביר את ההצעה, המוצר או השירות שלך בפירוט רב יותר. אתה יכול לפרט את כל מה שתכסה בספר האלקטרוני הזמין להורדה או להסביר טוב יותר את USP (הצעת מכירה ייחודית) של כל מוצר או שירות שאתה מוכר. כאן אתה יכול לתרגם עניין לכוונה ופעולה, ואת החשיבות של זה לא ניתן להפריז.

כיצד ליצור דף נחיתה בפייסבוק ב-5 שלבים

המחשבה על בניית דף נחיתה בפייסבוק בחינם לכל קמפיין נפרד יכולה להיות קצת מאיימת, אבל החדשות הטובות הן שזה קל יותר ממה שאתה חושב ברגע שאתה מכיר את התהליך.

זכור שלמרות שזו עבודה כדי ליצור כל הזמן דפי נחיתה חדשים בפייסבוק, אובדן ההמרות הפוטנציאלי העיקרי שיכול לקרות כשאתה מזניח שלב זה עלול לשבש את ביצועי הקמפיין שלך במהירות.

בואו נבחן כיצד ליצור דף נחיתה בפייסבוק למטרות עסקיות ופרסום שייקח משתמשים לדף מחוץ לאתר.

הוספת דף חדש לאתר שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור דף חדש שבו דף הנחיתה יחיה.

בדוגמה זו, אנחנו הולכים להשתמש בוורדפרס, אבל אתה יכול ליצור דף נחיתה בפייסבוק ב-Wix, Shopify, ו כמעט כל כלי אחר ליצירת אתרים שם בחוץ. באפשרותך גם להשתמש בכלי דף נחיתה כגון Unbounce 

בעת יצירת דף הנחיתה בפייסבוק, תרצה שהוא יהיה גלוי ברגע שתהיה מוכן לפרסם אותו, אך הוא לא יזדקק לדף אב או שיוצג בכל מקום באתר שלך באמצעות ניווט מסורתי. זכור כי לדף זה יש מטרה יחידה להיות דף נחיתה; אין צורך שמשתמשים אחרים ימצאו בעצמם בעת גלישה באתר.

באפשרותך להשתמש בכלים ליצירת דפי נחיתה שבאפשרותך להטביע באתר שלך. אלה כוללים Unbounce (וזה נהדר לבדיקות מפוצלות ואנחנו נדון יותר בדקה) וכלים כמו ShortStack, שהם מצוינים אם אתה רוצה ליצור ולקדם דף נחיתה לתחרות פייסבוק.

עם זאת, אינך צריך להשתמש בכלים כלשהם כדי ליצור דף נחיתה בחינם למודעות פייסבוק; הם פשוט מציעים תכונות מתקדמות ותבניות דף נחיתה כדי לייעל את התהליך.

יש סיכוי טוב שיש לך קמפיינים מרובים של מודעות שפונים לשילוב כלשהו של הדברים הבאים:

  • נישות קהל שונות
  • נקודות כאב שונות
  • הצעות מכירה ייחודיות שונות (USPs)
  • הצעות שונות

חשוב שדף הנחיתה שלך יתיישר עם כל קמפיין בודד, לכן התחל עם קהל, נקודת כאב, USP, והצע בראש לפני שתתחיל לכתוב את העותק. פעולה זו מסייעת לך להתמקד ולהבין איזה מידע לכלול.

בואו נסתכל על דוגמה. זו עשויה להיות טיוטה גסה של עותק שנועדה לפנות לאנשי מקצוע עסוקים שתמיד רצו לכתוב ספר אך קצרים בזמן, במשאבים ובידע. מכיוון שזה מושך מנכ"לים ומנהלים, אנחנו מדגישים את הזמן כנקודת הכאב הגדולה ביותר.

העותק שלך צריך לכלול תמיד את הרכיבים הבאים:

  • נקודת כאב (החץ האדום)
  • זיהוי המוצר/השירות שלך כפתרון (חץ כחול)
  • USP (חץ ירוק)
  • קריאה לפעולה (CTA) (חץ סגול)

ודא שאתה מקשר לדפי מפתח אחרים באתר שלך

לפעמים כשמותגים עושים דפי נחיתה, הם מתייחסים לזה כדף עצמאי שיש לו מיקוד ייחודי עד לנקודה שבה הוא אפילו לא נראה מחובר לאתר הראשי. זה אפילו לא נראה כאילו זה חלק מהאתר, ואתה לא יכול לראות את אפשרויות הניווט המסורתיות באתר כמו "אודותינו" או "צור קשר".

זו יכולה להיות טעות גדולה. הרבה לקוחות שמגלים שהמותג שלך לא הולכים לרכוש או להירשם לאירוע אם הם מרגישים שההצעה או המותג שלך קיימים בתא הד. הם ירצו ללמוד על העסק שלך ולראות שאתה קודם כל לגיטימי, כי למרות שפייסבוק עושה עבודה הגונה במתן מודעות, חלק מההונאות עדיין חומקות.

והי דוגמה נהדרת; זהו דף נחיתה הכולל סרטון שמסביר מהו המוצר ומדוע הוא בעל ערך, אך הוא מחובר לאתר הראשי שבו משתמשים יכולים לקנות, ללמוד על המותג או להשתמש בתכונת צ'אט חי כדי לשאול שאלות מנציגי מכירות.

לכל הפחות, ודא שקישור לאתר הראשי שלך נמצא בדף הנחיתה שלך יחד עם קישור לתנאי השירות וההתניות שלך כדי שיוכלו לחפש מידע נוסף אם הם בוחרים. אם אתה בונה את דף הנחיתה שלך באתר שלך במקום לארח אותו בבונה דפי נחיתה באופן בלעדי, סביר להניח שזו לא תהיה בעיה.

הוכחה ובדוק שוב את הכללים

לפני שאתה משיק את דף הנחיתה שלך, עשה לעצמך טובה והכפיל – ואז אפילו תבדוק אותה שלוש פעמים.

ודא שההצעה שלך נכונה, וכי אין שגיאות הקלדה בשום מקום שניתן למצוא. שימוש בכלי כמו Grammarly יכול לעזור לתפוס כל דבר שאתה מפספס.

הצג בתצוגה מקדימה את דף הנחיתה כפי שהוא יוצג, במקום רק במערכת CMS. ייתכן שתבין שהעיצוב כבוי, או שמשהו גלוי שלא חשבת שיהיה.

לאחר שתעשה זאת, מומלץ גם לסקור את כללי דף הנחיתה של פייסבוק אם אינך מכיר אותם כדי לוודא שאתה עוקב אחר כולם. נעבור על זה בחלק הבא.

בדוק את דף הנחיתה שלך בפייסבוק

המפרסמים המצליחים ביותר פיצלו בצייתנות את הקמפיינים שלהם בפייסבוק, והשתמשו בכלים כמו AdEspresso כדי להפעיל מספר רב של בדיקות במהירות כדי שיוכלו למטב את המודעות שלהם לביצועים משופרים.

אתה צריך לעשות את אותו הדבר עבור דפי הנחיתה שלך.

באפשרותך ליצור גירסאות מרובות של דפי נחיתה באתר שלך אפילו עבור קמפיין יחיד. אתה יכול ליצור מודעות מרובות בתוך סדרת מודעות עקביות אחרת, למעט דף הנחיתה של פייסבוק שהם ישלחו אליו משתמשים.

כדי לפשט את התהליך, אתה יכול גם להשתמש ב- AdEspresso, המאפשר לך להזין קישורים מרובים למודעה אחת כדי לפצל את הבדיקה אילו דפי נחיתה הם היעילים ביותר עבור כל מודעה. זה ישנה את יעדי דף הנחיתה של פייסבוק באופן עקבי כדי שתוכל לראות את הביצועים של כל אחד מהם.

ישנם גם כלים שבהם באפשרותך להשתמש כמו Unbounce, המסייעים לך לפצל באופן אוטומטי דפי נחיתה לבדיקה על ידי שליחת משתמשים לגירסאות שונות של אותו דף כדי לראות אילו גורמים לתוצאות נוספות. באפשרותך למקם דפי נחיתה אלה באתר שלך כך שהכל יהיה חלק.

בדיקה מפוצלת חיונית כדי לקבוע איזה פורמט, סגנונות העתקה, אורכי העתקה, תמונות, סרטונים, טפסים, CTAs ועוד הם המצליחים ביותר בהמרות נהיגה. אפילו שינויים קטנים במיקרוסקופיה או בצבע של לחצן CTA יכולים להשפיע על שיעורי ההמרה, לכן אל תדלגו על שלב זה גם אם ביצועי הקמפיינים שלכם טובים.

(הערה מהירה אחת: אם אתה מנסה ליצור לידים, ודא שאתה בודק מודעות לידים בפייסבוק; לפעמים יש להן שיעורי המרה גבוהים יותר מדפי נחיתה עם טפסי לידים).)

כללי דף נחיתה בפייסבוק

למודעות פייסבוק יש ספרייה גדולה ונחמדה של כללים שכל המפרסמים חייבים לציית לה. למה דפי נחיתה בפייסבוק יהיו שונים?

אתה יכול לקרוא את כל מדיניות דף הנחיתה של פייסבוק באתר שלהם, אבל הנה היסודות:

  • דף הנחיתה שלך חייב ליישר קו עם המודעה. לא רק שזו שיטת עבודה מומלצת מסיבות ביצועים, זו גם דרישה. אתה לא יכול למשוך פיתיון ולהחליף; אתה צריך להציע את אותה הצעה בדף הנחיתה שאתה מציע במודעה או שהיא עלולה להידחות או להיסגר.
  • עליה לציית למדיניות הפרסום של פייסבוק. קרא שוב את הכללים המקושרים לעיל אם אינך בטוח. אם יש הגבלות סביב התעשייה שלך, שים לב לאלה; זו הסיבה שתבחין שחברות אלכוהול עדיין שואלות את גילך גם אם אתה נכנס לאתר ממודעה שהיית צריך להיות בן 21 ומעלה כדי לראות.
  • זה חייב להיות פונקציונלי לחלוטין. אם דף הנחיתה שלך אינו נטען כראוי או שיש לו בעיות טכניות, פייסבוק עשויה לכבות את המודעה.
  • אין אפשרות לנתב מחדש משתמשים באופן אוטומטי לאתר אחר או להוריד באופן אוטומטי כל דבר. גם אם משתמשים לוחצים על מודעה כדי להוריד משהו, אתה צריך שהם ילחצו על CTA באתר שלך כדי להוריד אותו שוב בדף הנחיתה שלך.
  • אתה לא יכול לתת למשתמשים ללחוץ על מודעות כדי לצפות בדף נחיתה. אין מונטיזציה, במילים אחרות. לא יכולה להיות לך מודעת חובה שחוסמת את הדף שמשתמשים מנסים להגיע אליו.

ניווט
טכנאי מחשבים
© ofircomputers.co.il - אופיר טכנאי מחשבים בתל אביב כל הזכויות שמורות
שיווק בפייסבוק ע"י קרית טק